Generic placeholder thumbnail
CINTA ZAMAN SEKOLAH

MINA MO

4.6

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

11322 Views

Tergesa-gesaaku meluru ke tandas. Sakit perut yang aku rasa korang semua pernah ras yang jenis tak dapat nak tahan-tahan. Rasa nak terburai dan-dan tu juga! Dush! Aduh, pening kepala aku. Lelaki mana pulak yang langgar kepala aku ni. Geram betul! Kepala aku terkena pada tulang bahu lelaki tu. Eh, tapi salah aku juga jalan pun tunduk sangat. Sampai tak perasan depan aku ada lelaki tinggi tak tinggi sangat nak lalu.Tapi dia kan nampak aku. Kenapalah kau tak elak wahai lelaki oi??? Hish!. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

BABY BOY

hai jemput singgah baca cerita saya semua :)

26/10/2018 02:59 PM

Profile Picture

princessvillage

sedih,tk dpt baca...

08/10/2017 01:42 PM

Profile Picture

Kucing Hawa

wau best ye

19/03/2017 10:08 AM

Rate