Mimpi Indah

A. ZLKHA

Romance Completed 928

4.9 (21 ratings)

Synopsis

Hari ini genap 5 bulan kami berkahwin. Jadi selama 5 bulan hidup bersama, tinggal sebumbung dan sebilik, berkongsi suka dan duka, aku dapat lihat sendiri segala penat jerihnya berusaha untuk sembuh. Berusaha untuk bangkit daripada jatuh. Walaupun dirinya seorang paraplegic, itu bukanlah satu penghalang buat Faliq dan tidak sesekali akan dijadikan alasan untuk dirinya tidak berjaya. Kelumpuhan itu tidak pernah membataskan impiannya untuk terus berjaya seperti orang lain meskipun dia terpaksa menukar bidang kerjayanya. Faliq dahulunya merupakan seorang lulusan Master dalam bidang architecture. Namun selepas kemalangan 3 tahun yang lalu menimpa dirinya, Faliq terpaksa mengubah bidang kerjayanya kepada sesuatu yang lebih santai dan tidak menggunakan terlalu banyak kudrat fizikal.


Rate this story

Share this novel

SyiRa SaZini
2019-11-25 

bestt

SITI SARAH
2018-04-21 

bestnye

Nurraina
2017-11-03 

Bestt

A. ZLKHA

5451 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hitam Putih

Irra Ron

"Mia aku nak tanya ni. Kau suka Irfan kan? Tapi kau suka Zik jugak?" soalan yang dah lama aku...

SUAMI, AKU JATUH CINTA PADAMU

LUNA

"Sudahlah tu Kamal. Ayah tahu kamu sedih. Tapi jika kamu sanggup menikahi Qaisara, kamu sudah...

Into The Night (Erul & Izza Arc)

_back_space

Izza berlari masuk dalam bilik untuk bersiap. Dipilih baju untuk dipakai pada malam itu. Erul pula...

OPERASI CAMBAH KASIH

HESSA WIDAD

"Urut dululah. Badan abang sakit ni. Nak pulak kat bahu dan dada. Rasa macam nak pecah kena baling...