GADISKU

MIRA KAZAR

Romance Completed 1028

4.2 (10 ratings)

Synopsis

“Oit Hae skodeng Wangi erk” tegur Nera. Matanya jatuh pada arah pandangan Hae. “Tak ada la. Wangi tak bagi tahu aku pun dia dah couple dengan Hyo” “Yang kau susah hati sangat kenapa? Dia pun teringin nak couple jugak. Bukan kau sorang je. Ini kau tak ada date dengan Nurin ke hari ni” Hae menepuk dahi lupa tentang janji temunya dengan Nurin pasti Nurin dah menunggunya.


Rate this story

Share this novel

Adriana_
2017-12-15 

Kenapa gambar dalam buku cerita Korea..hahaha

Izzah
2017-11-17 

best tapi sedihh

Syuhada Rusli
2017-11-13 

bestttt

MIRA KAZAR

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

My Crush

empty

Sebaik sahaja cuti semester berakhir, aku kembali bertugas sebagai pensyarah, tempat di mana aku...

RELAKAN AKU

AAN ANAQI

“Syifaa’ tak boleh lupakan Hafiz. Syifaa’ mesti teringat fasal Hafiz. Hafiz terlalu indah...

KU TERIMA KETENTUANNYA

A. NASHA

“ Jadi.. betullah…” Tanganku dicapai sebelum sempat aku habiskan kata-kata aku. Aku terus...

Fragmen

Sanatta

Untuk melarikan diri daripada kisah silamnya yang penuh tragis dan kotor, Reza cuba untuk memulakan...