Generic placeholder thumbnail
DUNIA

Muimbina Abdullah

5

Free

Fantasy | Completed

2280 Views

mengisahkan tentang seorang pelajar sekolah tingkatan 3 yang terperangkap dalam sebuah dunia . Tetapi dunia ini bukan sebuah dunia yang biasa , ini adalah dunia ... Nak tahu dunia apa , saksikan kisah ini . ^_^ View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Muimbina Abdullah

Assalamualaikum , akhirnya cerita ini tamat , maaflah , ending tak seronok . Siapa yang dapat baca cerita ini sampai habis memang hebat kerana gaya penulisan dalam buku ini kurang menarik , mesti ramai yang skip baca , siapa yang tak skip baca , aku ucap tahniah , hebatlah pembaca yang dapat habiskan novel ini , sapa je yang tak skip langsung cerita ni sampai habis boleh komen , ok . Bacalah cerita aku yang lain juga .

25/03/2018 06:26 PM

Profile Picture

Nikka

kenapa cerita ni berhenti macam tu je....please sambung

17/02/2018 11:06 PM

Profile Picture

Muimbina Abdullah

Sofea Tyka , sambungan dia x best sangat lah , tapi aku harap kau suka , esok aku publish

16/02/2018 10:11 PM

Rate