Generic placeholder thumbnail
SOMETHING BETTER

EVA F

4.5

Free

Romance | Completed

1243 Views

“ Aisyah. Kenapa dia mesti nak berkawan dengan aku? aku tak minta semua ni berlaku pun.” “ Jangan pernah salahkan diri kau dan jangan pernah salahkan takdir. Anggap ini ujian buat kau. Lagipun ia dah tertulis kau akan berjumpa dengan dia. tak salahkan kalau berkawan dulu. Aku tengok Lokman tu baik Tikah. Nakal tu perkara biasa. Lagipun dia ada cakap dekat aku, kau berjaya merubah dia sebanyak sedikit. Kau bagaikan cahaya dia Tikah.” Aku terkedu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

okeylah....

29/01/2019 11:58 AM

Profile Picture

BABY BOY

jemput singgah baca cerita saya. tq

24/01/2019 01:24 PM

Profile Picture

J. Leslie

^_^

25/05/2018 10:47 PM

Rate