ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

Romance Completed 20942

4.8 (101 ratings)

Synopsis

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?”


Rate this story

Share this novel

Ebomayoi
2020-05-17 

best

"liz"
2020-01-22 

best...best sangat sangat...bertapa kuatnya cinta seri...

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

DD WAHAB

8360 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SETIAP HARI SAMA

NUR

kisah ini bermula dari perkenalan Peter dan Tina, yang sedang duduk bersama di taman kampus tanpa...

PERANGKAP

FIZAH NADMAH

Kita sama saja, kau dan aku disatu tanpa rela. Mana mungkin aku akan bahagia? Tidak sama sekali....

IZINKAN AKU MEMILIKIMU

HAZIF HMD

“Dia cakap, waktu dia bersilaturrahim dengan ummi dan walid, memang niat dia nak berkenalan...

Cinta Diantara Kau dan Aku

Risha Luna

Haziq seorang budak baru disekolah, Dia seorang yang baik hati, pandai dan jaguh berlawan.Suatu...