Bayangan

N.A.J

Horror & Thriller Series 1579

4.5 (19 ratings)

Synopsis

Darah yang mengalir di kepala aku tidak hiraukan. Aku teruskan menghentak kepala aku di dinding. "Keluar lah bodoh! Aku taknak ingat lagi la sial!!" Jeritku rimas dengan bayangan dikepala yang tidak dapat dihentikan. "Argghhh!" Setelah setengah jam bayangan yang selalu bermain di kepala aku tadi terus menghilang. Aku menghela nafas panjang.


Rate this story

Share this novel

Farah Latiff
2019-10-25 

Best . Ending dia memang macam tu ke? Apa - apa pun jalan cerita dia menarik tahniah author :)

Abdul halim Mohd isa
2019-04-21 

terus x nak sambung dah ka

NINA
2018-09-08 

NINA

N.A.J

8376 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Bunoh

Zulzafry Zulkifly

"Mahukah kau aku menunjukkan sesuatu yang lebih dahsyat dan kejam daripada ini?"soal Jibril ingin...

Bayangan

N.A.J

Darah yang mengalir di kepala aku tidak hiraukan. Aku teruskan menghentak kepala aku di...

Chendana

Faizal Sulaiman

Si tua berwajah kerepot, dengan mata merahnya membeliak tajam. Rambutnya yang sudah tidak terurus,...

BANGLO HIJAU

Mina

“Janna…Janna….!!!! kenape kau ni…bangun…!!!” Ghaffar menggoncang-goncang badan Janna....