KISAH RAYA DEEJA

ORKED

Romance Completed 1323

4.8 (18 ratings)

Synopsis

Deeja pulang ke kampungnya setelah tiga tahun dia tidak dapat beraya dengan keluarga. Tahun ini dia mahu beraya dengan ahli keluarga yang lain dan juga tok wan. Tapi apa yang jadi bila sepupunya adalah bekas tunang dia. Mereka terpaksa berhadapan. Kuatkah Deeja? Ditambah dengan Aidid yang asyik nak cari gaduh dengan dia. Bagaimanakah kisah raya Deeja?


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2020-02-14 

good

miz nuyul
2018-07-08 

kalau lagi panjang lagi best..dan lebih banyak konflik, nak cari crita mcm tu kat sni,tp blm ada lg yg d jmpa?? over roll is good??

Norini Taib
2018-06-26 

besttt

ORKED

7599 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cintaku

Safia Mita

Cinta yg dipendam tetapi..... rupanya kwn baik aku suka dekat dia juga

JANJI TAKKAN BERPALING

AJIB

Perempuan itu yang akan menjadi suri dalam hidupnya, menemani sepi harinya, menghiburkan duka...

Hanya Seketika

N.A.J

"Aku nak cakap ni kau dengar elok-elok. Kau tahu kan yang kita kahwin pun sebab terpaksa sebab...

SOAL HATI

HAZIF HMD

Apakah ini dinamakan cinta? Jika ya ini bermakna ini adalah cinta pertama...