Generic placeholder thumbnail
CINTA SEMENTARA

ALIEYIN

4.6

Free

Romance | Completed

9258 Views

"hoi! jalan tak tengok kiri kanan dulu ke?!" jerkah seorang lelaki. eeh mamat ni. dia dok malaysia en? apasal nak ber'hoi' bagai. apa dia tak belajar adab? "halo! tak belajar adab ke? sedara, tolong guna ayat yang sedap di dengari oleh telinga. tolong tukar 'hoi' tu dengan awak ke...kau ke...you ke. ni tak....panggil 'hoi'?" lelaki itu membuat muka menyampah. mungkin dia tidak suka diceramah. huh!apa kisah. "tak perlu lah kau nak berceramah tentang 'hoi' tu. aku cuma nak cakap. lain kali kau tengok jalan kiri kanan. kang kau kena langgar aku pulak yang susah. kalau bukan aku, mungkin orang lain. kau akan menyusahkan orang lain." ha! hamek kau. dia cuba nak bersyarahan lah pulak kat tengah jalan. eeeiiiii! geram pulak aku. apa aku nak balas dekat dia ni?! "tak payah lah kau nak pikir ayat. kau dah kalah. so, baik kau pergi. and one more thing, please jaga keselamatan diri. and, sebagai orang islam. assalamualaikum." lelaki itu terus masuk kedalam keretanya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Umaru

Terbaek lah ALIEYIN. Menarik tol jalan cerita dia ^_^

14/07/2018 07:19 PM

Profile Picture

ery

best ni ,bila nak smbung..

27/06/2018 11:11 PM

Profile Picture

bella

tk smbung lgi ke sis..

23/06/2018 01:39 PM

Rate