Generic placeholder thumbnail
MAT AMAH

MERCI AMRCHE

4.6

Free

Romance | Completed

17394 Views

Tukang kebun, tukang kayu, tukang paip dan segala tukang memang sinonim dengan tugas lelaki kan. Sejujurnya aku tak hairan sangat jika kaum hawa buat benda yang sama. Zaman moden ni semua serba serbi advance termasuklah kudrat wanita, jangan diperlekehkan. Tapi semoden otak aku ni, bila kena kat batang hidung sendiri agak terkujat jugala. Mana taknya bila kau nampak lelaki bertubuh kekar tiba-tiba buat kerja di dapur rumah kau tipulah kalau kau tak konfius kan. Nak panggi apa? Abang amah? Abang sado pembantu rumahku? Dah panjang tu nak buat apa? Tergigit lidah nak panggil, mat amah dah cukup! Setel! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

siti shahrizah

best

29/04/2018 03:27 AM

Profile Picture

meera

best sgt

28/02/2018 09:47 AM

Profile Picture

Chrisni Viva

best gilerrr

22/02/2018 03:55 PM

Rate