Generic placeholder thumbnail
AKHIR RASA INI

SI HANNAH

4.2

Free

Romance | Completed

11391 Views

“Ha sampai macam tu sekali dia marah pada aku, hei korang tolonglah aku kali ni aje.” “Ok kita orang akan tolong kau, tapi kena ingat adik kami tu manja sikit. Kau jangan sakitkan hatinya kalau kau buat begitu siap kami tahu nak buat apa pada kau.” “Ok aku tahu, korang dah ada rancangan ke? Aku tak sanggup tunggu lama.” “Amboi gelojohnya kau, nantilah tak sabar sungguh. Ingat dia tu adik kami.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Norini Taib

best

26/12/2017 09:51 PM

Profile Picture

Adriana_

Nice..

15/12/2017 07:50 PM

Rate