Generic placeholder thumbnail
Not So Perfect

Rodiey

4.6

Free

Humor | Series

28403 Views

Panjang muncung anakku , manatap wajah neneknya. Aku memerhati dari jauh. Opah, Oh Opah, Kak Long tak pandailah! Macam mana nak gantung ni? Opah suruhlah Maksu yang buat, Bertuah punya budak! Tak Pandai! Tak Pandai! Kalau dah tau tak pandai tu kenalah belajar. Belajar dari kecil! Jangan jadi macam mama kamu tu. Dah tua Bangka, dah jadi bini orang pun tak reti nak pasang langsir. Aku tersenyum mendengar kata-kata ibu mertuaku. Selintas kenangan menjengah. Kenangan menjadi menantu baru di rumah ini. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ciknovel

mcm berbelit je cerita nih

04/12/2017 06:50 PM

Profile Picture

Nadzirah Shukor

macam dari pengalaman sendiri je

03/10/2017 11:49 PM

Profile Picture

Zuraidah Ismail

best....kalau pjg lagi...lagi best...heheh

14/02/2017 02:43 PM

Rate