Generic placeholder thumbnail
Bilik Stor

GYHS

4.3

Free

Horror & Thriller | Series

609 Views

"kalau tak silap aku hari tu, mama dan baba ada pesan jangan masuk bilik belakang. Ini kot biliknya." kata Maya perlahan apabila melihat sebuah bilik dengan pintu yang agak usang. Warna catnya juga sudah menggelupas teruk dan di bawahpintu kayu sudah dimakan anai-anai. "Oh yeke? kalau macam tu tak payah lah kita pergi situ. Nanti tak tahu apa pula yang jadi. Mesti mama dan abab kau marah." kata Ikin. "Alah... tak payahlah kau takut. Aku cuma nak tengok-tengok keadaan di sini je. Lagi pun bukannya mereka ada yang kau risau sangat mereka nak marah," kata MAya sedikit bengang. Dalam hatinya ada perasaan ingin tahu yang membuak-buak. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-07-02 06:46:23.0

Profile Picture

Chrisni Viva

tak habis lagi ni.kesian Maya

2018-02-20 15:22:54.0

Profile Picture

Riana

Not bad kesian Maya..........

2018-02-10 12:32:42.0

Rate