Sempurnanya Cinta Mu

Hazzel

Romance Series 10435

4.9 (94 ratings)

Synopsis

Mungkin saya silap, buta, naif tentang diri awak. Sesungguhnya awaklah lelaki kiriman Tuhan buat saya. "Kenapa awak buat saya macam ni? Apa salah saya kat awak? " Hariz Aqif "Saya buat apa?" Unna Haliz "Kenapa mesti putuskan pertunangan kita? " Hariz Afiq "Sebab saya dah tak cintakan awak! Saya benci awak! Awak gila duit! Gila kuasa! Gila harta! Saya awak abaikan! Awak ingat saya ni patung? Tak ada perasaan!!! " Unna Haliz


Rate this story

Share this novel

Ju Ram
2019-02-01  1 Replies

salam hazzel, akak tengah tunggu pengakhir cerita Encik Suami Prince Jerk.. kalau Hazzwl boleh tamatkan cerita itu.

Miss_queenroses
2019-01-30 

Best,jemput baca cerita saya,"Selamat tinggal cahaya"

bulangindah
2019-01-25 

...ringkas je jalan ceritanya

Hazzel

2451 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TAK BOLEH LARI

HAZIF HMD

Selama aku menjalani hubungan dengan Ardi, aku tak merasa begitu banyak memori antara kami, perkara...

CINTA YANG TAKKAN KEMBALI

AJIB

"Ma, kalau orang nak kahwin ma kasi tak?" Safuan sudah nekad kali ini. Hasrat hati harus...

SAMPAI MATI

HYERA

Perbincangan mereka tadi daripada berbual perkara biasa tiba-tiba menjadi tegang. Mak nampaknya...

SI PEMBULI CINTA

ORKED

Berkahwin dengan Benjamin yang suka membulinya membuatkan hidup Farisa kacau bilau. Tapi kenakalan...