Generic placeholder thumbnail
Tipu

Epel

4.1

Ultimate Novel Pass

Mystery & Detective | Completed

45411 Views

Apa apa lah you. I penat ni. Cepatlah pakai baju.Waktu bertugas I pun dah nak habis kejap lagi. You kena keluar cepat.- Esya Mestilah, awak dah jadi sebahagian dari tanggungjawab cikgu.- Cikgu Azhan Sebenarnya saya dah lama menyimpan perasaan terhadap cikgu. Kalau saya ni penting untuk cikgu. Mesti cikgu boleh terima cinta saya kan? -Haifa Siapa yang menipu?Dan siapa yang ditipu?Dapatkah persahabatan antara Esya dan Haifa dipertahankan?Siapa pula Cikgu Azhan? Jangan menipu dan jangan biarkan diri anda bodoh untuk ditipu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

batrisya

*unik*

20/02/2018 07:23 PM

Profile Picture

batrisya

best sangat 2 Tapi pelik kenapa esya terus berubah macam tu Dan tu yang membuatkan cerita ni unit

20/02/2018 07:23 PM

Profile Picture

niniemsbh

Hi...sorry 4 interuptimg..do check my story at my profile

06/02/2018 03:12 AM

Rate