Generic placeholder thumbnail
Biarkan Rinduku Melara

TEENY NASUHA

4

Free

Humor | Series

5893 Views

'Mengapa rindumu padaku tak sebesar rasa sayangku padamu', 'Mengapa cintamu padaku tak bisa seluas lautan,' Aduhhh! Sakit benar hati yang aku rasakan tika ini. Buka je radio, mesti keluar lagu yang meruntun jiwa aku. Macam tahu-tahu je kan aku tengah frust sekarang ni. ******************************************************** "Awak dah tak sayangkan saya lagi ke? Saya tengok awak dah tak macam dulu. Awak dah berubah. Awak tak macam mula-mula kita kenal. Kenapa yaa awak? Atau saya seorang je yang rasa macam ni?" tanya Waadah inginkan kepastian. Entah mengapa hatinya kini kuat mengatakan bahawa sikap lelaki itu sudah berubah. Ya! memang dia sedar akan perubahan layanan Mika terhadapnya. Sudah mula tawar. Tidak semanis dulu. "Ishhh! Apa yang awak merepek ni! Tanya soalan macam-macam. Dah lah, tak payah fikir bukan-bukan lah. Saya still macam dulu lagi." balasnya sekadar menutupi syak wasangka Waadah. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

TEENY NASUHA

Ada sambungannya lagi. In shaa Allah, i will continue it soon.

27/09/2017 01:52 AM

Profile Picture

ainulmardiah

best tpi tgh syok2 bca rupanye last chapter dh

26/09/2017 11:04 PM

Profile Picture

Que Haura

Sambung lah lagi..baru nk feeling kott

24/09/2017 12:23 PM

Rate