Biarkan Rinduku Melara

TEENY NASUHA

Humor Series 925

4 (4 ratings)

Synopsis

'Mengapa rindumu padaku tak sebesar rasa sayangku padamu', 'Mengapa cintamu padaku tak bisa seluas lautan,' Aduhhh! Sakit benar hati yang aku rasakan tika ini. Buka je radio, mesti keluar lagu yang meruntun jiwa aku. Macam tahu-tahu je kan aku tengah frust sekarang ni. ******************************************************** "Awak dah tak sayangkan saya lagi ke? Saya tengok awak dah tak macam dulu. Awak dah berubah. Awak tak macam mula-mula kita kenal. Kenapa yaa awak? Atau saya seorang je yang rasa macam ni?" tanya Waadah inginkan kepastian. Entah mengapa hatinya kini kuat mengatakan bahawa sikap lelaki itu sudah berubah. Ya! memang dia sedar akan perubahan layanan Mika terhadapnya. Sudah mula tawar. Tidak semanis dulu. "Ishhh! Apa yang awak merepek ni! Tanya soalan macam-macam. Dah lah, tak payah fikir bukan-bukan lah. Saya still macam dulu lagi." balasnya sekadar menutupi syak wasangka Waadah.


Rate this story

Share this novel

TEENY NASUHA
2017-09-27  1 Replies

Ada sambungannya lagi. In shaa Allah, i will continue it soon.

ainulmardiah
2017-09-26 

best tpi tgh syok2 bca rupanye last chapter dh

Que Haura
2017-09-24 

Sambung lah lagi..baru nk feeling kott

TEENY NASUHA

25 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Mr Sotong itu BF Aku!

me irisian

“Boleh tak Maira tolong aunty?” soal aunty lagi menimbulkan tanda tanya dalam kepala aku....

Jatuh Cinta Akhirnya

Mina

“Opocot ko!” Dian terkejut hingga melatah. Fail di tangannya jatuh bertabur di atas...

AYU ZALIKHA (C)

BABY BOY

Seorang jejaka kacukan Melayu-Belanda telah jatuh cinta kepada adik kawannya sendiri yang bernama...

SEHARUM DIRIMU

AJIB

ALEXANDRA mengeluarkan telefon bimbitnya dari beg, dengan segera jari jemarinya mendail nombor...