Aku, Dia Dan Somtam
Profile Picture

comelll

mcm mna mau bca,, pzzz

22/03/2019 11:53 AM

Profile Picture

Hannah_Deliya

mcm prnah nmpak nama Iman Fadia dekat sebuah novel yang dterbitkan...mcm trkenal u ni Iman Fadia

08/03/2019 10:47 AM

Profile Picture

Farisha K Hairul

best

23/11/2017 02:00 PM

Profile Picture

Nana Diana

Best dahla somtam tu makanan kegemaran saya lagipun mak saya orang thailand

23/07/2017 02:08 AM

Profile Picture

Sina Mahayudden

best..tp kalau sambung lagi best

13/05/2017 08:55 AM

Profile Picture

puteri

tpi klau smbg mcm mne khdupn diorg bhgia lgi best

17/03/2017 09:51 PM

Profile Picture

puteri

sweet sngt

17/03/2017 09:51 PM

Profile Picture

puteri

sweet sngt

17/03/2017 11:00 AM

Profile Picture

Guest User

so sweet

05/03/2017 11:03 AM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestlah cerita ni

22/12/2016 08:38 PM

Profile Picture

Guest User

ish pahal kena bayar pulak ni kata free

30/09/2016 01:47 AM

Profile Picture

subatra

too long n complicated ok

19/08/2016 03:26 PM

Profile Picture

Guest User

lepas tu mereka dah tunang sebulan. still tak beranak2

01/07/2016 10:13 PM

Profile Picture

Guest User

kenapa cerita ttg kak irdina mengandung trgantung? takkan dah lama mengandung belum beranak2 .. mak aiii... padahal kak irdina mengandung sejak mereka universiti. (tiga bulan) . lps tu dah enam berlalu anis berkerja ngan mereka maknanya kandungan dah 9bulan. hahahahahah. makaii

01/07/2016 10:13 PM

Profile Picture

dbrhjne

best sgt cerita ni. msa tgh bca crita ni pn tiba2 tringin nk cuba rsa somtam

01/07/2016 08:18 PM

Profile Picture

60132897576

Bestnyerrrrr cite niyyyyy... teruskn menulis novel yg bru.. karya iman fadia is the best..

20/06/2016 10:18 PM

Profile Picture

Guest User

asal bab 22 tak boleh buka baru nak baca

10/06/2016 04:31 PM

Profile Picture

Guest User

napa bab yg seterusny xboleh buka...kosong je..sedihny

11/04/2016 02:40 PM

Profile Picture

Guest User

Best sangat

10/04/2016 02:59 PM

Profile Picture

Guest User

kenapa ni. . chpter xleh buka... kosong jea.. huhuh

07/04/2016 01:36 AM

Profile Picture

Guest User

mmg terbaik..percintaan brlandaskn islam..ini la y ak cri selama ni..smge ak jua brtemu jodohku spt anis..amin..

03/04/2016 03:19 AM